Často kladené otázky

Skôr ako sa obrátite na náš zákaznícky servis, prečítajte si Ako môžete nakupovať a nižšie nájdete aj často kladené otázky. 

V prípade ďalších otázok neváhajte kontaktovať zákaznícky servis!

 

 

 

 


Neviem sa prihlásiť zadaním môjho hesla, ako mám postupovať?

Ak chcem nakupovať, musím vytvoriť registráciu? 

Poskytujete možnosť vyzdvihnutia objednávky osobne? 

Prečo neviem použiť moje vernostné body? 

Ceny výrobkov sú uvedené vrátane DPD alebo bez DPH? 

Moja e-mailová adresa sa zmenila, čo mám robiť? 

Nedostal/a som faktúru alebo ju neviem násť, ako mám postupovať? 

Kedy obdržím moju objednávku?

Kde môžem sledovať môj balík?

Platba mojej objednávky bola neúspešná, ako môžem ďalej postupovať?

Kto môže prevzať môj balík?

Kde môžem nájsť moje vernostné body?

Kde sa môžem odhlásiť z odberu noviniek?

Čo mám robiť, keď nevidím cenu výrobku?

Aká je nákupná cena výrobku?

Zabudol/Zabudla som zadať kupón. Ako mám postupovať?


Neviem sa prihlásiť zadaním môjho hesla, ako mám postupovať?

Ak prihlásenie bolo neúspešné, môžete si žiadať nové heslo, kliknutím na tlačidlo: Zabudli ste svoje heslo? V prípade, že ste zabudli Vašu e-mailovú adresu, kontaktujte prosíme Vás náš zákaznícky servis.

Ak chcem nakupovať, musím vytvoriť registráciu?

Viete nakupovať aj bez registrácie. Ak vytvoríte registráciu, poskytujeme Vám rôzne výhody:

Ak zadáte pri Vašich osobných údajoch heslo, neskoršie uľahčíte proces zadania objednávky. Vaše fakturačné a dodacie adresy budú archivované, nemusíte ich vždy vypĺňať. 

Zúčastníte sa v našom Vernosnom programe. Pri každej objednávke Vám pripíšeme vernostné body, ktoré viete uplatniť pri nasledujúcej objednávke. 

Ak nechcete produkt ihneď objednať, ale máte o neho záujem, môžete ho uložiť do obľúbených položiek zadaním hesla a objednať si ho neskôr.

 

Poskytujete možnosť vyzdvihnutia objednávky osobne? 

Všetky sklady a obchody máme na území Maďarskej rebubliky. Spolupracujeme kuriérskou spoločnosťou GLS, ktorá zabezpečuje dodanie balíkov. Osobne bohužiaľ neviete vyzdvihnúť Vašu objednávku.

Ďalšiu informáciu o spôsobe dopravy nájdete tu.

 

Prečo neviem použiť moje vernostné body? 

Vernostné body pripíšeme Vám po prevzatí objednaného výrobku a úhrade faktúry v hotovosti. Pri objednávkach, ktoré boli uhradené bankovým prevodom alebo kartou, tieto body budú pripísané až začiatkom nasledujúceho mesiaca. Skoršie pripísané body samozrejme môžete započítať pri aktuálnej objednávke. 

Podrobné informácie o našom Vernostnom programe nájdete tu

 

Ceny výrobkov sú uvedené vrátane DPD alebo bez DPH? 

Ceny sú uvedné vrátane DPH! 

 

Moja e-mailová adresa sa zmenila, čo mám robiť?

Ak ste zmenili Vašu e-mailovú adresu, viete zaznamenávať túto zmenu aj na našej stránke. Najprv sa prihláste pomocou starej e-mailovej adresy a hesla. V sekcií Moje Petissimo nájdete aj Vaše Osobné údaje, kde môžete aktualizovať Vaše údaje. 

 

Nedostal/a som faktúru alebo ju neviem násť, ako mám postupovať? 

V každom prípade ste obdržali faktúru, lebo faktúra je aj dodací list. Môžete ju nájsť v priehľadnom vrecku na hornej alebo bočnej strane balenia. 

 

 Kedy obdržím moju objednávku? 

Na našom internetovom obchode uvedená informácia o dodaní je len prepokladaný termín.

Ak máme skladom výrobok, vieme ho dodať do 3 pracovných dní. Pri ostatných výrobkoch, ktoré nedržíme skladom, tento termín je dlhší. Akonáhle bude vyexpedovaný Váš balík, budeme Vás kontaktovať v e-mailovej správe. 

 Kde môžem sledovať môj balík? 

Váš balík môžete sledovať na stránke kuriérskej spoločnosti alebo môžete ich kontaktovať.

 Platba mojej objednávky bola neúspešná, ako môžem ďalej postupovať? 

Môžete opakovať platbu, alebo môžete kontaktovať banku, ktorá vydala platobnú kartu. Prosíme Vás, v každom prípade si skontrolujte zadané údaje. Ak si chcete zmeniť spôsob platby, kontaktujte prosíme Vás náš zákaznícky servis

Ďalšie informácie o spôsobe platby nájdete tu

Kto môže prevzať môj balík? 

Váš balík môže prevzať plnoletá osoba, rodinný príslušník alebo zodpovedná osoba.

Kde môžem nájsť moje vernostné body? 

Vaše vernostné body nájdete po prihlásení v sekcií "Moje Petissimo" - "Moje vernostné body".

Kde sa môžem odhlásiť z odberu noviniek? 

Odhlásiť sa môžete na dolnej časti zaslanej správy. 

Čo mám robiť, keď nevidím cenu výrobku? 

Ak nevidíte cenu výrobku, môže sa stať, že výrobok sa nachádza v zozname so skrátenou dobou expirácie. Tieto výrobky nájdete na hornej časti webovej stránky po hlavných kategóriách:

V prípade ďalších otázok neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis.

Aká je nákupná cena výrobku? 

V nákupnej cene je zahrnutá všeobecná daň z predaja a iné verejné poplatky. Avšak táto cena neobsahuje prípadný expedičný poplatok. Cena výrobku sa zmení so zmenou kurzu peňažnej meny a ceny základnej zložky výrobku. Ďalšie informácie o expedičných poplatkoch nájdete vo VOP. Ceny sú uvedené v eurách vrátane DPH. 

Zabudol/Zabudla som zadať kupón. Ako mám postupovať? 

Ak ste zabudli zadať Váš kupónový kód, kontaktujte prosíme Vás náš zákaznícky servis a my dodatočne pridáme Váš kupón. Nemusíte vytvoriť novú objednávku.