Vážení Zákazníci! Informujeme Vás, že naše telefónne linky nepracujú. Môžete nás kontaktovať e-mailom na adrese: info@petissimo.sk. Na každý e-mail odpovieme čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie!

Ako môžete nakupovať?

1. Ako môžete nakupovať?

2. Registrácia / Zmena údajov

3. Sledovanie objednávky

4. Spôsoby dopravy

5. Spôsoby platby

6. Vernostný program

7. Akcie, zľavy, kupóny


1. Ako môžete nakupovať?


Vyhľadávanie výrobkov
Petissimo ponúka pohodlný a jednoduchý spôsob, ako nájsť produkty, ktoré chcete nakúpiť. Ak neviete, čo presne chcete objednať, pomocou vyhľadávacích nástrojov a filtrov na základe rôznych kritérií môžete ľahko nájsť výrobky, ktoré sú pre Vás najvhodnejšie.
Vyhľadávanie podľa kľúčového slova: Ak poznáte názov produktu, ktorý hľadáte, začnite ho písať do vyhľadávacieho poľa v hornej časti stránky. Vyhľadávač zobrazuje produkty, ktoré obsahujú vo svojom mene kľúčové slová. Kliknutím na ikon lupy Vám zobrazujeme výrobky, ktoré obsahujú hľadaný výraz vo svojom popise.
Hľadanie produkov pomocou filtra: Ak neviete presne, aký produkt chcete nakúpiť, potom môžete použiť aj filtre na uľahčenie procesu výberu. Filtre sa zobrazia na ľavej strane obrazovky pre každú kategóriu (Granule, Konzervy, Výbava atď.) Filtrovať môžete súčasne alebo v ľubovoľnej kombinácii uvedených filtrov medzi značkami, špeciálnymi potrebami vášho domáceho maznáčika, veľkosťou a vekom:
Vyhľadávanie z katalógu: Ak chcete vyhľadávať iba v katalógu produktov, môžete to urobiť z ponuky každého typu zvieraťa. Tu nájdete všetky kategórie produktov:
Ak vyhľadávanie prinieslo príliš veľa produktov, potom je tiež možné zúžiť výsledky alebo presunúť sa do zoznamu produktov na ľavej strane. Tu môžete zadať aj počet zozbrazených produktov na stránke.

Použite Rýchle zobrazenie, ak nechcete vstúpiť  na každú stránku produktov. Pomocou tejto funkcie môžete získať prístup k údajom o produktoch a vložiť ich do koša bez toho, aby ste opustili stránku zoznamu vyhľadávaných výrobkov.

Môžete si prečítať popis produktu, zloženie, návod na použitie, informácie o dodacích podmienkach, môžete ich vložiť do zoznamu obľúbených produktov (pre neskorší nákup – budete potrebovať registráciu) alebo si pozrieť, aké skúsenosti majú ostatní s produktom. Na každej stránke výrobku môžete vidieť, pre akého psa alebo mačky doporučuje daný výrobok výrobca. Môže to byť odporúčanie podľa veku alebo veľkosti, alebo podľa zloženia na konkrétne ochorenia, alergie alebo citlivosti. Tieto sú označené malými farebnými piktogrammi, ako vidíte v tomto príklade:

Zadanie objednávky, ukončenie objednávky

Ak ste vložili vybraný výrobok do košíka, môžete pokračovať v nákupe alebo môžete ukončiť nákup. Vami vybraný výrobok sa nestratí, pretože zhromažďujeme vybrané výrobky vo Vašom košíku. Ak ukončite nákup, choďte do košíka. Vašu objednávku stále môžete zmeniť, pridať ďalšie výrobky alebo vyhodiť z košíka určité výrobky. 

Na tejto stránke môžete uplatniť Vaša kupóny, ak ste získali akékoľvek. 

Aby ste mohli uhradiť Vašu objednávku, kliknite na tlačidlo „Odoslať objednávku”. Následne môžete vybrať spôsob platby a spôsob dodania objednávky. 

Ak už máte vytvorenú registráciu, zadajte Vašu e-mailovú adresu a heslo (Ak ste zabudli Vaše heslo, pošleme Vám dočasné!). Keď ešte nemáte registráciu, kliknite na tlačidlo „Nakupovať s registráciou” alebo „Nakupovať bez registrácie”. Užitočné informácie o registrácií nájdete tu.

Vyberte si dodaciu adresu, na ktorú môžeme zaslať Vašu objednávku (v každom prípade zadajte túto adresu). Môžete si zvoliť novú adresu dodania alebo si zvoľte adresu. Ak by ste chceli, aby sme Vám zaslali faktúru na inú adresu, ako je dodacia adresa, tu môžete zadať túto informáciu. V každom prípade zadajte platné telefónne číslo, aby Vás vedel kontaktovať kuriér (odporúčame zadať mobilné telefónne číslo). 

Nie je povinné zadať heslo! Ak máte vytvorenú registráciu a tým pádom ste zadali heslo, pri ďalšom nákupu nemusíte zadať fakturačné a dodacie informácie, zúčastnite sa na systéme vernostných bodov a poskytujeme Vám mnohé služby. Ak nezadáte heslo, nabudúce budete musiť zadať všetky potrebné informácie ohladne dodania.

V ďalšom kroku si môžete zvoliť spôsob dodania objednávky. Ďalšie informácie o spôsobe dodania nájdete tu.

V ďalšom kroku si môžete zadať spôsob platby. Potrobnejšie informácie nájdete tu.

Na poslednej strane si môžete skontrolovať Vaše údaje, aj objednávku. Tu môžete zadať telefónne číslo, na ktorom Vás budú kontaktovať z kuriérskej spoločnosti. Následne môžete zadať aj pripomienku ohladne Vašej objednávky a dodania. Ak chcete započítať Vaše vernostné body, môžete ich označiť tu a samozrejme uvidíte, koľko bodov získate pre Vašu objednávku.

Pokiaľ nájdete všetko v poriadku, akceptujeme iba Všeobecné Zmluvné Podmienky a potom môžete objednávku dokončiť pomocou tlačidla "Odoslať objednávku".

Pošleme Vám informáčnú správu o Vašej objednávke, v ktorej nájdete všetky potrebné informácie. Akonáhle bude Vaša objednávka spracovaná, obdržíte aj potvrdenie o objednávke. Túto správu obdržíte počas pracovných hodín do 4 hodín od jej zaslania. Ak ste ju neobdržali, obráťte sa na náš zákaznícky servis. Takisto dostanete číslo objednávky, ktoré budete potrebovať v prípade ďalších informácií ohladne Vášho balíka. 

Ak do 48 hodín neobdržíte potvrdenie o objednávke, môžete odstúpiť od objednávky. 

Vašu objednávku môžete zmeniť (pridať ďalšiu položku alebo ju zrušiť), pokiaľ jej státus je „Nová objednávka” alebo „Potvrdená objednávka” Ak jej státus je „V procese balenia” alebo „V procese dodania”, objednávku nevieme upraviť. Státus objednávky viete sledovať v sekcií „Objednávky”, ktorú nájdete vo Vašom profile. V prípade potreby neváhajte kontaktovať našu zákaznícku linku.  

 

 


2. Registrácia a zmena údajov

Oplatí sa Vám vytvoriť registráciu!

Môžete nakupovať aj bez registrácie, ale oplatí sa Vám vytvoriť registráciu!

Ak ste zadali pri Vašich osobných údajoch heslo, neskoršie uľahčíte proces zadania objednávky. Vaše fakturačné a dodacie adresy budú archivované, nemusíte ich vždy zadať. 

Zúčastniť sa v našom Vernostnom programe môžu len zaregistrovaní užívatelia. Pri každej objednávke Vám pripíšeme vernostné body, ktoré viete uplatniť pri nasledujúcej objednávke. 

Ak nechcete produkt ihneď objednať, ale máte o neho záujem, môžete ho uložiť do obľúbených položiek zadaním hesla a objednať si ho neskôr.

Nenechajte si ujsť túto príležitosť! Potrebujete zadať len jedno heslo!

Prihlásenie sa cez Facebook 

Ak máte Facebook účet a nechcete si zapamäť nové heslo na našej stránke, môžete sa prihlásiť cez Váš Facebook účet. Kliknite na tlačidlo „Registrácia cez Facebook”. V prípade, že Vaša registrácia prebehla úspešne, kliknite na tlačidlo „ Prihlásenie cez Facebook”.

Zmena údajov

Ak chcete zmeniť Vaše údaje (dodaciu adresu alebo heslo), naprv sa musíte prihlásiť. V hlavičke stránky nájdete Moje Petissimo, kde sú všetky potrebné funkcie registrácie. V tejto sekcií môžete násť Váš Zostatok vernosných bodov, viete upraviť Vaše Zoznam obľúbených výrobkov, alebo vyhľadať Vaše Predošlé objednávky. Pri sekcií Zmena údajov viete upraviť Vaše osobné údaje.  

 


3. Sledovanie objednávky

Ak ste úspešne zadali Vašu objednávku (a obdržali ste číslo objednávky), môžete sledovať jej aktuálny status.

Tu nájdete informácie, v akom státuse je objednávka: či bola spracovaná, vyexpedovaná a odovzdaná kuriérskej spoločnosti.

 


4. Spôsoby dopravy

Aké sú dopravné náklady?

Náš cenník môžete nájsť v nasledujúcej tabuľke:

Dopravné náklady

Hodnota objednávky s DPH Dopravné náklady s DPH
0 - 44,99 € 4,99 €
nad 45 € zadarmo
pri dobierke  + 1,5 €

Kedy obdržíte Váš balík?

Pri každých produktoch môžete nájsť predpokladanú „Dodaciu lehotu”. To znamená, že vo väčšine prípadov dostanete produkt v rámci tohto časového limitu. Samozrejme existujú také situácie, ktoré nevieme ovplyvniť, a môže sa zmeniť táto lehota, ale v kažodom prípade Vás budeme kontaktovať v e-mailovej správe alebo telefonicky.

Ak výrobok máme skladom a Vaša objednávka bude zaslaná do 15.00 hodín, balík môžete očakávať do 1-3 pracovných dní. 

Kto je dopravnou spoločnosťou?

Môžete si vybrať z dvoch možností doručenia:

1. Dodanie do domu kuriérskou spoločnosťou GLS - Doručenie kuriérom GLS na uvedenú adresu                                                  


Prosíme Vás, zadajte takú dodaciu adresu, na ktorej môže byť Váš balík úspešne doručený medzi 8:00 a 17:00. 

Telefónne číslo je najdôležitejšia kontaktná informácia a aj jediná kontaktná informácia u kuriéra, ak je Váš balík už v procese doručovania.

O predpokladaných termínoch dodania vašich objednávok vás budeme vo všetkých prípadoch informovať.

Ak kuriér nenájde nikoho na zadanej dodacej adrese, potom vás o tom budú informovať. V takom prípade môžete kontaktovať kuriérsku službu o vašom balíku a opakovanom doručení s číslom Vašej zásielky:

GLS: https://gls-group.eu/SK/sk/sluzby-pre-prijemcu

Ak dodanie bude aj druhýkrát neúspešné, Váš balík sa automaticky vráti do nášho skladu. 

Pri zadaní objednávky môžete napísať pripomienku kuriérovi v sekcií „Poznámka kuriérovi”. Ak zásieľku preberie iná osoba ako Vy, zadajte prosíme Vás priezvisko, meno a kontakt na túto osobu. Upresnite aj poschodie, číslo dverí a číslo zvončeka, aby Vás kuriér ľahko našiel.

V každom prípade obdržíte číslo balíka v e-mailovej správe, aby ste ho vedeli sledovať a zaslané číslo budete potrebovať aj pri kontaktovaní zákazníckeho servisu kuriérskej spoločnosti.

2. Osobný odber na výdajnom mieste – Packeta SK (predtým Zásielkovňa) - Doručenie na vybrané výdajné miesto Packeta

Mapa výdajných miest Packety >>

Váhový limit: 10 kg!

Na Slovensku je viac ako tisíc vydajných miest Packeta. Vydajné miesta sa nachádzajú na frekventovaných miestach, ako sú nákupné centrá, čerpacie stanice, kníhkupectvá a ďalšie podniky. Väčšina z nich pracuje s dlhou otváracou dobou a niektoré dokonca aj cez víkendy čakajúce na svojich zákazníkov, ktorí si prídu vyzdvihnúť svoje zásielky. Packeta pošle príjemcom e-mail aj SMS správu o doručení balíkov. Príjemcovia si môžu svoje zásielky prevziať kedykoľvek počas 7 pracovných dní a počas otváracích hodín výdajného miesta. Ak si príjemca zásielku nemôže vyzdvihnúť do siedmich pracovných dní, nie je problém, môže o tom poslať SMS správu a čas na vyzdvihnutie zásielky sa automaticky predlžuje o 21 pracovných dní. Prijaté položky si môžete prezrieť na výdajnom mieste, zásielky je možné otvoriť a odoslať späť, ak ich príjemca z akýchkoľvek dôvodov už neprijíma. Na výdajnych miestach Packeta môžu zákazníci platiť v hotovosti alebo platobnou kartou, na tých, ktoré to umožňujú.


5. Spôsoby platby

5. 1. Aktivácia zľavového kupónu pred platbou (len pre objednávky uskutočnené na webovej stránke)

Ak máte kupón, ktorý by ste chceli aktivovať, urobte tak v prvom kroku objednávky, ktorý je "Obsah košíka". Pri jednej objednávke vieme započítať len jeden kupón. Ak sa vyskytne problém s aktiváciou kupónu, pred platbou kartou online alebo bankovým prevodom kontaktujte prosím naše zákaznícke služby na info@petissimo.sk. Potom môžeme aktivovať kupón pre Vás a získať zníženú konečnú cenu, ktorú je potrebné zaplatiť za objednávku.

5. 2. 1. ONLINE platba kartou - Borgun (bez poplatkov)

Vašu objednávku môžete uhradiť bankovou platobnou kartou po zadaní objendávky. Bezpečnosť platby kartou garantujú spoločnosti Borgun a B-Payment Zrt. Môžete použiť karty: MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro – ak ich vydávajúca banka podporuje a sú vhodné na platbu cez internet. Platba bude vykonávaná na stránke Borgun. Údaje o vašej karte sú spracovávané výhradne spoločnosťou Borgun, my obdržíme len informácie o úspešnej tranzakcií. Akonáhle sa pripíšu peňažné prostriedky na náš učet, budeme Vás kontaktovať v e-mailovej správe. Následne Vám pošleme aj identifikáciu tranzakcie - toto číslo identifikuje platbu kartou Vašej banke.

Proces platby sa uskutočňuje nasledovne: 

  • Po vyplnení potrebných údajov pre doručenie a zvolení spôsobu doručenia zvoľte spôsob platby: Online platba kartou - Borgun a tlačíte tlačidlo: „Zaslanie objednávky”. 
  • Následne budete presmerovaný/á na stránku Borgun, kde môžete zadať potrebné údaje karty. Údaje o Vašej karte sú spracovávané výhradne spoločnosťou Borgun, my obdržíme len informácie o úspešnej tranzakcií.
  • Potom dostanete správu o úspešnej transakcii a budete presmerovaní na našu webovú stránku. Po úspešnej platbe Borgun prepošle peňažné prostriedky na náš účet. Platba môže byť neúspešná v prípadoch, ak ste si klikli na tlačidlo Refresh alebo Back ešte pred presmerovaním na našu stránku, alebo zatvoríte vyhľadávač v procese platby. Ak bola transakcia neúspešná, môžete kontaktovať naše zákaznícke služby na info@petissimo.sk - Môžeme Vám poslať odkaz cez e-amil, prostredníctvom ktorého môžete transakciu zopakovať, alebo môžeme tiež zmeniť spôsob platby Vašej objednávky, ak ste si to rozmysleli a chceli by ste zaplatiť iným spôsobom.

5. 2. 2. ONLINE platba kartou - Simplepay (bez poplatkov)

Bezpečnú platbu bankovou kartou garantuje OTP Mobil Kft. Môžete použiť kartu MasterCard, VISA, American Express, VISA Electron - túto poslednú len v prípade, že to povoľuje vydávajúca banka - ako aj webovú kartu vhodnú na používanie cez internet. Vaše dáta budú vždy v úplnom bezpečí, keďže platba prebieha na zašifrovanej stránke SimplePay. Údaje o vašej karte spravuje výhradne OTP Mobil Kft. na platobnej stránke vybavenej 128-bitovým SSL šifrovaním, náš internetový obchod dostáva len informácie o výsledku transakcie. Po nákupe Vám výsledok platby potvrdíme aj e-mailom a zašleme tzv. ID transakcie - toto číslo identifikuje platbu kartou Vašej banke.

Proces platby sa uskutočňuje nasledovne: 

  • Po vyplnení potrebných údajov pre doručenie a zvolení spôsobu doručenia zvoľte spôsob platby: Online platba kartou - Simplepay a tlačíte tlačidlo: „Zaslanie objednávky”. 
  • Následne budete presmerovaný/á na stránku Simplepay, kde môžete zadať potrebné údaje karty. Údaje o vašej karte spravuje výhradne OTP Mobil Kft. na platobnej stránke vybavenej 128-bitovým SSL šifrovaním, náš internetový obchod dostáva len informácie o výsledku transakcie.
  • Potom dostanete správu o úspešnej transakcii a budete presmerovaní na našu webovú stránku. Po úspešnej platbe Simplepay prepošle peňažné prostriedky na náš účet. Platba môže byť neúspešná v prípadoch, ak ste si klikli na tlačidlo Refresh alebo Back ešte pred presmerovaním na našu stránku, alebo zatvoríte vyhľadávač v procese platby. Ak bola transakcia neúspešná, môžete kontaktovať naše zákaznícke služby na info@petissimo.sk - Môžeme Vám poslať odkaz cez e-amil, prostredníctvom ktorého môžete transakciu zopakovať, alebo môžeme tiež zmeniť spôsob platby Vašej objednávky, ak ste si to rozmysleli a chceli by ste zaplatiť iným spôsobom.

5. 3. DOBIERKA - Platba pri prevzatí objednávky (poplatok 1,50 EUR)

Ak ste si zvolili spôsob platby DOBIERKA, čiže platba kuriérskej spoločnosti pri prevzatí balíka, môžete platiť v hotovosti alebo kartou (s výnimkou American Express) priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky alebo na výdajnom mieste, ak ste si zvolili tento spôsob doručenia.

Upozorňujeme, že pri tomto spôsobe platby je na Vašu objednávku účtovaný extra manipulačný poplatok vo výške 1,50 EUR, ktorý je zahrnutý v konečnej cene Vašej objednávky a je uvedený aj v našom e-mailovom potvrdení objednávky.

5. 4. Platba bankovým prevodom (bez poplatkov)

Máte možnosť uhradiť Vašu objednávku aj bankovým prevodom vopred na číslo účtu našej spoločnosti. Ak si zvolíte tento spôsob platby, podrobnosti k nej nájdete v informačnom e-maile a tiež v potvrdzovacom e-maili objednávky:

Názov banky: ČSOB, a.s. 

Číslo účtu vo formáte IBAN: SK43 7500 0000 0040 3028 0208

BIC/SWIFT code: CEKOSKBX

Do variabilného alebo špecifického symbolu transakcie prosíme Vás napíšte identifikačné číslo objednávky z potvrdzovacieho e-mailu, aby sme vedeli identifikovať Vašu úhradu k objednávke. Akonáhle sa pripíšu peňažné prostriedky na náš učet, Vaša objednávka bude spracovaná. Následne Vás budeme informovať o termíne dodania balíka.

Majte prosím na pamäti, že tento spôsob platby nemá z našej strany žiadne ďalšie poplatky, ale môže byť pomalší, pretože proces zahŕňa viac ako jeden krok od úspešnej transakcie, kým náš systém spracuje informácie a Vašu objednávku odošleme na zabalenie do skladu.

5. 5. Platba cez PayPal (poplatok 3% z konečnej ceny objednávky)

Bezpečná platba cez PayPal.

Kliknutím na tlačidlo Začať platbu PayPal budete presmerovaní na platobnú stránku PayPal, kde budete musieť potvrdiť svoj platobný zámer. Hneď ako to urobíte, presmerujeme Vás späť do nášho internetového obchodu, kde budete musieť zadať objednávku. Až do tohto bodu procesu nebude prebiehať žiadna skutočná platba z účtu PayPal na stránke PayPal, platba bude vykonaná po zadaní objednávky. Transakčný poplatok môže byť maximálne 3% z konečnej ceny Vašej objednávky.

 


6. Vernostný program

 

Podstata Vernostného programu spočíva v tom, že po každom výrobku získate tzv. vernostný bod. Vernostné body rozdávame len zaregistrovaným užívateľom. Body môžete postupne zbierať a pri neskoršej objednávke môžete ich používať. 

Pri každom výrobku môžete vidieť, koľko vernostných bodov môžete získať. Na konci objednávky budete vidieť aj sumu týchto bodov. 

Vaše vernostné body môžete skontrolovať v sekcií Moje Petissimo – Moje vernostné body

Vernostné body vieme započítať po zadaní objednávky. Po zvolení spôsobu platby na stránke „Kontrola údajov” môžete nájsť políčko, kde ich viete použiť. Tu stačí len označiť, že chcete, aby sme započítali Vaše vernostné body.

Vernostné body nevieme zaplatiť v hotovosti!

Tu môžete vidieť, aký je aktuálny stav Vašich vernostných bodov. Môžete označiť možnosť započítania vernostných bodov. Zároveň získate informácie, aký je celková hodnota vernostných bodov za aktuálnu objednávku.

Dôležité informácie:

1. Po každej objednávke, ktorá bola zadaná na našej webovej stránke získate vernostné body.

2. Vernostné body pripíšeme Vám po prevzatí objednaného výrobku a úhrade faktúry v hotovosti. Pri objednávkach, ktoré boli uhradené bankovým prevodom alebo kartou, tieto body budú pripísané až začiatkom nasledujúceho mesiaca. 

3. Získané vernostné body sú platné do 6 mesiacov, následne sa stávajú neplatným.

4. Vernostný bod pre objednávku môže byť použitý až do výšky 10% z celkovej čiastky objednávky a maximálna suma, ktorú možno odpočítať, nezvýši dopravné náklady. Ostatné zvyšné vernostné body môžu byť započítané pre neskoršie objednávky.

 


7. Akcie, zľavy, kupóny

Na stránke Petissimo.sk, na inej stránke ako Petissimo.sk, ale v reklámnych kampaňoch tejto spoločnosti uvedené akcie, zľavy, kupóny, nákupné poukážky nie je možné spájať s inými akciami. Pri každom nákupe viete uplatniť len jednu zľavu. 

Toto obmedzenie sa nevzťahuje na využívanie vernostných bodov a na akcie, v prípade ktorých je výslovne povolené viacúčelové použitie. 

Na hornej časti webovej stránky po hlavných kategóriách môžete nájsť vybrané akcie:

Tieto akcie sa zahŕňajú naše aktuálne kampane, ale aj výrobky, ktoré majú skrátenú dobu expirácie a kvôli tomu sú zľavnené. Pri týchto výrobkoch sú uvedené dátumy vypršania platnosti.